Je wilt piano leren spelen

Ik had al een tijdje het idee om les te gaan nemen. Piano leren spelen was een lang gekoesterde wens Van mij die ik nu eindelijk eens wilde laten uitkomen. Een vriendin van mij ging ieder week naar een reguliere muziekschool. Maar is wist van te voren al dat de muziekschool niet voor mij zou werken. De discipline om elke week te gaan had ik niet echt. Tot een andere vriendin met een super goede tip kwam. Zij liet mij de website zien van https://onlinemuziekacademie.nl/piano-leren-spelen. Zij was net zelf begonnen met een online cursus piano spelen en was hier zeer tevreden en enthousiast over.

Op je eigen tempo en de tijd bepaal je helemaal zelf

Ik heb uitgebreid deze site gelezen. Dit was echt iets voor mij. Op deze manier piano leren spelen. Je kunt alles op je eigen tempo doen en op een tijdstip wanneer het voor jou het meeste schikt. Heel betaalbaar en met een duidelijke uitleg. Ik heb mij direct opgegeven en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Het is heel leuk om te doen. Je mag oefenen met het spelen van leuke liedjes.Een echte aanrader voor iedereen die vanuit huis piano wil leren spelen.