Inzicht, een bijzonder goede autorijschool in Utrecht

autorijschool Utrecht

Wil jij snel een rijbewijs op zak hebben, neem dan jouw lessen bij de autorijschool in Utrecht. De naam van dit bedrijf is Inzicht en ook ik heb hier mijn lessen gevolgd. Het resultaat was dan ook al snel een rijbewijs op zak te hebben. Niet voor niets staat dit bedrijf beter bekend om de volgende punten:

• Hoog slagingspercentage
  • Altijd een rij-opleiding op maat
  • Ook ‘s avonds en op zaterdag rijlessen mogelijk
  • Je wordt thuis opgehaald en thuis afgezet
  • Rijles in een nieuwe comfortabele lesauto
  • Deskundige rij-instructeurs

autorijschool Utrecht

Proefles

Nadat ik eerst een proefles had genomen om zo een beetje kennis te kunnen maken met de instructeur en de manier van lesgeven, kreeg ik te horen dat ik aan 30 lessen voldoende zal hebben. In de praktijk liep het even wat anders en had ik maar 25 lessen nodig. Dit was mede te danken aan de instructeur van deze autorijschool in Utrecht. Hij was zo rustig en behulpzaam, dat het voor mij alleen maar prettiger en makkelijker werd om mijn lessen te volgen. Al snel had ik alle handelingen onder de knie en werd het examen aangevraagd. je kan het al wel raden, ik ben in de eerste keer geslaagd!