Rijschool Ede

Al een geruime tijd wilde ik mijn rijbewijs behalen, helaas kwam dit er telkens niet van. Totdat ik eindelijk het bedrag bij elkaar had gespaard waarmee ik een rijles pakket kon kopen. Ik had iets meer dan duizend euro te besteden en voor dit bedrag wilde ik mijn rijbewijs behalen. Met deze gedachte ben ik opzoek gegaan naar een goede en goedkope Rijschool Ede. Onder de zoekterm Rijschool Ede kwam ik met een aantal verschillende verkeersscholen in aanraking. Maar eenmaal aangekomen op de website van ANWB interesseerde de andere aanbieders mij niet meer.

Via de website van ANWB kon ik namelijk een gratis theorie examen en praktijkexamen krijgen bij een pakket. Het pakket bestond dus uit een theorie examen, praktijkexamen en 28 rijlessen. Na het zien van deze voordelige prijs van pakket nam ik het besluit dit pakket te kopen via de website van ANWB!

Een goede keuze

Tijdens de eerste drie rijlessen merkte ik al dat ik goed kon autorijden. De instructeur van ANWB vertelde mij goed hoe ik alles moest doen. Hij legde de instructies duidelijk uit waardoor ik sneller goed kon rijden. Na 28 lessen mocht ik dan ook op voor mijn praktijkexamen. Tijdens het praktijkexamen was ik nerveus,maar mijn instructeur vertelde mij dat ik gewoon moest rijden zoals ik altijd deed. Uiteindelijk ben ik dan ook geslaagd voor mijn rijbewijs en dat binnen drie maanden!

Wilt u uw rijbewijs snel behalen? Kijk dan nu op de website van ANWB. Het is een top rijschool die de beste instructeurs in dienst heeft!Goedkoop

ANWB