Snel je rijbewijs halen bij Rijschool Dekker

rijschool-dekker-logo

dekker-auto-2-d1dc5f2d5bd32237285199b2bb8b383c-380x380-9-cropBinnenkort ga ik stage lopen in het buitenland. Van meerdere mensen die ik had gesproken die het land hadden bezocht had ik begrepen dat je daar niet kan rekenen op het openbaar vervoer. Het appartementje dat ik op het oog had om te verblijven lag ook niet heel erg dicht bij mijn stageadres en daarom moest ik wel snel mijn rijbewijs halen.

Rijbewijs

Toen ik op het internet aan het zoeken was naar een goede rijschool kwam ik terecht op de website van Rijschool Dekker. Op deze website stond “snel je rijbewijs halen bij Rijschool Dekker“. Dit was precies waar ik naar op zoek was en daarom heb ik gebeld met het bedrijf en gevraagd naar de advertentie waarin stond “snel je rijbewijs halen bij Rijschool Dekker”. Aan de telefoon werd mij uitgelegd hoe dit werkte. De lessen zouden intensief zijn, omdat je een aantal uur achterelkaar lest, maar dit zorgt er wel voor dat je het in een keer goed leert.

dekker-vrachtwagen-b72a32907c385d8dc438c32b56f6c363-380x380-9-cropHet leek mij wel wat en daarom heb ik een afspraak gemaakt. Tijdens de afspraak werd ik opgehaald voor mijn eerste les en deze duurde ook gelijk een aantal uur achter elkaar. Na de rijles wist ik al een beetje hoe ik de auto moest besturen en het concept van schakelen begreep ik ook ongeveer.

De lessen waren zeker intensief, maar het heeft wel gewerkt. Mijn rijbewijs heb ik nog gehaald voordat ik zou gaan vertrekken en gelukkig ben ik ook in een keer geslaagd. Als je op zoek bent naar een rijschool waar je snel je rijbewijs kan halen, dan kan ik Rijschool Dekker zeker aanraden!