Een Heftruckcertificaat halen met een goede instructeur

heftruck1 heftruck2Een van mijn vrienden is werkelijk tijden op zoek geweest naar een baan, dit was erg moeilijk in zijn omgeving en ook had hij geen diploma’s dus dat maakte het nog velen malen moeilijker. Hij besloot dat hij een Heftruckcertificaat halen zodat hij bij een magazijn kon gaan werken, voor zijn leeftijd was dat een redelijk salaris. Ook kon hij hier gaan werken zonder het certificaat maar dan zou hij aanzienlijk minder verdienen en dus besloot hij dat het het waard zou zijn om een heftruck certificaat te behalen, dus gingen we samen opzoek naar de beste rijschool die het voor een redelijk goede prijs kon waar maken, en die vonden we.

Hij ging aan de slag

Hij ging een een Heftruckcertificaat halen bij de rijschool die ik hierboven heb gelinkt en dat ging hem redelijk gemakkelijk af, je zou denken dat

hefttruck

het niet heel moeilijk is om zo’n heftruck te besturen maar er komt meer bij kijken dan je zou denken. Zo kun je gemakkelijk een ongeluk veroorzaken door iemand of iets aan te rijden. Zo’n wagen is heel zwaar en dus rij je zo iemand het ziekenhuis in, ook is het mogelijk om bijvoorbeeld een schap met producten omver te rijden en dan ben je ver van huis. Hij kreeg de baan uiteindelijk en het certificaat bleek uiteindelijk een goede investering omdat hij het zo terug had verdiend.